na de feestjes....

Al de feestjes zijn achter de rug en nu kunnen we weer doorgaan met de dagdagelijkse bezigheden. De vlaggetjes worden af gehaald en daarmee verdwijnt ook de kleur een beetje in huis. Tijd dus voor iets nieuws. Aangezien onze keuken en inkomhal achteraan nog niet voorzien zijn van behangpapier, ben ik op zoek gegaan naar een kleurrijk exemplaar. Het was een moeilijke keuze want bij http://www.kleinezebra.com/ vind je de allerleukste papiertjes, van appeltjes tot cupcakes. Omdat we toch wel een bepaald budget voor ogen hebben, vielen er al een hoop af. Daarnaast werkt de echtgenoot om 1 of andere reden alleen maar met vliesbehang en kon ik er nog een aantal schrappen. De ene was te fel en de andere weer te effen. De echtgenoot wou zo effen mogelijk en ik moet toegeven dat hij er wel gelijk in heeft aangezien ik erg veel kleurrijke prulletjes in mijn keukentje heb staan. Maar toch was ik niet tevreden met een effen saai beige, rood of groen. En zo bleef er geen enkele over die we beide leuk vonden. Dus werd het een uitstap naar de doe-het-zelf zaken. En na de derde zaak had ik de moed al een beetje opgegeven en besliste we dat er nog 1 winkel werd gedaan. En ja hoor, daar was het behang! Hetzelfde motief als in de naaihoek maar dan zonnig geel. Gewoon door er naar te kijken wordt je er al vrolijk van. Het is zooooooo leuk. Voor de gang heb ik een vintage papiertje gekozen. Wanneer de echtgenoot de tijd vind om mijn gekozen papiertjes op te hangen zal ik fotootjes posten. Maar ik zal nog even geduld moeten hebben.
Ook voor de speel/naaikamer is er een leuke hanglamp gekomen van het merk lief.

iets te meisjes-achtig dan bedoeld maar aangezien de meiden in meerderheid zijn moeten de jongens zich er maar voor 1 keer bij neerleggen. En het stoere jongensspeelgoed van broer maakt al gauw veel goed!

Geen opmerkingen: