2de hands vondst

Al enige tijd was ik op zoek naar een leuke lampenkap voor in de woonkamer. Eentje had ik zelfgemaakt en de andere wou ik kopen, al wist ik niet welke stijl ik zocht. Maar zoals bij de meeste van mijn spullen wist ik meteen dat het deze luster werd. Liefde op het eerste gezicht!



En de zelfgemaakte. Een oude lampenkap ontdaan van zijn oubollig jasje en een nieuw stofje erover getrokken. Het leuke is, dat wanneer ik hem weer beu ben, ik hem heel snel kan veranderen met een ander stofje. Meestal is dat in de lente, misschien wel van lichte katoen met veel frullerige kantjes en gehaakte tierelantijntjes. Maar nu is het nog winter, en past deze stof nog lekker bij de koude winterdagen. En nu een heerlijke tas chocomelk mmmmmmmm



1 opmerking:

Unknown zei

O wow! Beide lampen zijn echt super!