planten-zaak

Er zijn weer wat hebbedingetjes bijgekomen. Wanneer we naar het plantencenter gaan voor zaden en plantjes kan ik niet wegblijven bij de super mooie spulletjes, ik kan er echt uren rond kijken, en denken wat ik wel allemaal niet zou willen hebben. Spijtig genoeg kan ik niet alles kopen (iets wat mijn kindertjes niet begrijpen, zij denken dat wanneer je volwassen bent, je gewoon alles kunt kopen wat je maar wilt) Maar enkele spulletjes kunnen er toch wel vanaf!


Een leuke plaat, want ik had nog niets om de temperatuur af te lezen, en ze was echt veel te schattig om te laten liggen! En dat bloempotje? Tja hoorde dat er niet bij?


Een retro klok voor in de keuken. Die moest ik ook hebben want de lieve echtgenoot neemt steeds mijn klok mee naar de garage en vergeet ze dan daar. Dus hangt ie nu heel leuk in de keuken.

Ook een leuk gastendoekje en nog een plaatje voor ergens te hangen gingen in de winkel wagen. In die zaken vindt je dikwijls spulletjes van clayre en eef. Zo wil ik mijn slaapkamer inrichten, wanneer het er een keertje van komt want momenteel zijn we in de tuin bezig! en al zeg ik het zelf, is ook de tuin erg leuk aan het worden! vooral het nijntjes-hok!


het ziet er al super uit, nu nog de rest van de moestuin enz..... en dan een zomer lang genieten van onze keurige tuin :) Ja ja we worden nog echte buiten mensen!

Geen opmerkingen: