lienefien gaat trakteren

En vandaag is het voor de jongste dochter een heel spannende dag, want ze mag trakteren in haar klasje. Doordat mijn kindertjes een freinet-school onveilig maken, zitten ze niet per leeftijd in de klas. Dat betekent dus een klasje met kinders tussen de 2,5 en de 6 jaar. Daardoor vallen er al een hele hoop traktaties weg, en is het elke keer een beetje zoeken naar het juiste uitdeelpakje, dat ook nog eens bij het kindje dat het geeft past. Via pinterest heb ik een album aangemaakt met verschillende uitdeelpakjes, en via daar mogen ze dan iets kiezen wat ze willen geven, en dan maak ik dat. Nu is ons lienefien zoals de meeste, net 4 geworden - kindertjes, helemaal gek van plakkertjes, wanneer ze nog maar denkt een pijntje te gaan hebben heeft ze al een pleister nodig, en natuurlijk mag dat geen gewoon plakkertje zijn, nee het moet dan een mooi, heel mooi, plakkertje worden. En zo koos ze steevast voor de zelfgemaakte pleisters in een leuk doosje.




Omdat het doosje iets groter uitviel dan gepland, hebben we er nog een gummetje in gestoken. En zo heeft elk kindje een leuk setje van pleistertjes beplakt met dubbelzijdige plakband en stof. Zo simpel en zo leuk.



En ne keer iets anders dan altijd het snoepgoed! Op naar het volgende presentje!


2 opmerkingen:

Miss Ladybug zei

Leuk ideetje!
Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Blog Award (meer info op mijn blog http://missladybugsj.blogspot.be/ )

Stefanie zei

Leuk gevonden!!