solden-shoppen

Een dagje shoppen tijdens de solden periode is toch iets wat op iedereen zijn "to do" lijstje zou moeten staan. Vandaag zijn we gaan shoppen in Hasselt en daar liggen zo een leuke winkels. Ik had de echtgenoot, enkele dagen op voorhand, al bekend gemaakt dat ik, op mijn shop-in de solden-dag, geen 1 lang gezicht wou zien. Dat is voor de echtgenoot meestal tijdens het shoppen een veel voorkomend probleem. Terwijl ik me zo amuseer om alles (en lees echt alles) te bekijken, heeft hij het na een snelle blik van aan de deuropening, al wel gehad. En dan komt dat lange gezicht en het kortaf gemopper. Volgens mij is dat de shop ziekte, die bij de meeste mannen voorkomt. Het gewoon pakken en wegwezen syndroom. Nu moet ik toe geven dat de echtgenoot zich vandaag zo heerlijk heeft gedragen. Ik heb gekeken en gesnuffeld en vooral geshopt, zonder ook maar 1 boze blik van de echtgenoot! Zelfs niet wanneer we er achter kwamen dat de enige sportwinkel in het centrum was omgetoverd tot een boetiekje waar de oudere dames hun hartjes kunnen ophalen. En ook niet wanneer ik nog gauw een winkel wou doen voordat we zouden gaan eten, en al helemaal niet wanneer ik weer veel te lang in 1 van mijn favoriete winkels  http://www.ellebel.be/ ben gebleven. Hij zei zelfs dat ik, ook nog maar gauw, even boven moest gaan kijken en had zelfs een leuke boekentas gespot voor de oudste dochter. Ja, het was echt heerlijk! Ik heb weer een hele hoop hebbedingetjes bij. Zo van die prulletjes waar je niets mee kan doen maar die zo leuk staan in mijn letterbak.



Het fijne aan die hebbedingetjes is dat ze met zoveel zijn en niet eens zo duur! Dus als je ze beu bent, of je wilt een keertje iets anders, dan zijn ze zo vervangen.....

Geen opmerkingen: